Reklamace

Postup při reklamaci zboží

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem, Obchodním zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. V případě vady zboží, která se projeví v průběhu záruční doby, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu, výměnu nebo vrácení peněz dle účtované ceny zboží.

Při reklamacích zasílaných poštou na dobírku bez předchozí dohody má prodávající právo zásilku odmítnout či si ji nepřevzít.

Záruční doba se prodlužuje o dobu vyřizování reklamace, v případě nahrazení výrobku novým výrobkem, začíná běžet záruční doba nová. V případě neoprávněné reklamace bude zákazníkovi naúčtováno případné zaslání na jeho adresu.

Při jakékoliv reklamaci nás nejprve kontaktujte, je nutno vše sepsat, poté bude dohodnut další postup, děkujeme.

Nezasílejte zboží obratem zpět, nic se tím nevyřeší.

Rádi Vám se vším ochotně poradíme, stačí nás opravdu jen kontaktovat na telefonním čísle 774 831 410 nebo na e-mailu objednavky(zavinac)kabelky-tasky.cz.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.